Державний комітет телебачення і радіомовлення України
[повернутись

Інформація про роботу із зверненнями громадян у І кварталі 2008 року.
07.04.2008 | 16:08 | Адміністративно-господарський департамент

У Держкомтелерадіо роботу із зверненнями громадян організовано відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та відповідної Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

З метою забезпечення належного  виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Плану заходів щодо організації його виконання, затвердженого Віце-прем”єр-міністром України Васюником І.В. 14 лютого 2008 року № 7960/1/10/-08, Головою Комітету 26 лютого п. р. видано наказ за  № 45, яким затверджено відповідний  План заходів Держкомтелерадіо на 2008 рік.

Згідно з вимогами зазначених документів проведено детальний  аналіз роботи із зверненнями громадян у І кварталі 2008 року та підведено  підсумки на колегії Комітету, яка відбулася 27 березня ц.р., прийнято відповідне рішення.

Аналіз  засвідчив,  що станом на 20 березня 2008 року до Держкомтелерадіо України надійшло 236 звернень громадян, що на 79 звернень (33,5%) більше, ніж за відповідний період минулого року. З них:

- від Секретаріату  Президента України – 47 ( що на 38,3% більше, ніж  за цей же період у 2007 р.);

- від Кабінету Міністрів України – 55 ( що на 32,7% більше, ніж за даний період минулого року);

- від Верховної Ради України – 8 ( у 2007 році за аналогічний період надійшло 10);

- від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств – 22 (що на 45,5% більше, ніж за такий період у 2007 році);

- безпосередньо від громадян - 104 (що на 33,3% більше, ніж за аналогічний період у 2007 р.).

Колективних звернень надійшло 27 (11,4% від загальної кількості звернень), що на 44,4% більше, ніж за цей час у минулому році.

Кількість громадян, які звернулися до Комітету, з урахуванням колективних звернень, становить 2539, що на 79,3% більше, ніж за 3 місяці минулого року.

Характерною особливістю колективних звернень громадян, що надійшли за даний період, є скарги на неякісне дублювання російських фільмів українською мовою,  щодо підвищення абонентної плати за послуги кабельного телебачення, листи з проханням створити спеціальний телеканал для трансляції реклами.

Значна кількість звернень надійшла від громадян, яких турбує засилля російської мови в телерадіопросторі України.

Повторних звернень надійшло 14 (5,9% від загальної кількості), що на 6 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. З них:

- від Кабінету Міністрів України – 3 (у минулому році за даний період  таких звернень не надходило);

- від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, організацій – 7 ( що на 42,9% більше, ніж за 3 місяці у 2007 р.);

- безпосередньо від громадян – 4 ( у минулому році за цей час – 5).

Переважна більшість повторних звернень стосувалася питань щодо припинення трансляції реклами на телебаченні. Надійшло два листи з клопотанням щодо оформлення пенсії колишньому працівникові інформаційної сфери; кілька разів представниками трудових колективів Відкритого акціонерного  товариства  «Харківська книжкова фабрика ім. М.В.Фрунзе» порушувалися проблеми, повязані з діяльністю підприємства; у двох зверненнях містилася вимога громадянина щодо одержання відповіді на його звернення безпосередньо від Кабінету Міністрів України.

Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо, розглядалися керівництвом Комітету, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалися необхідні заходи  та у встановлені діючим законодавством терміни дописувачам надавалися аргументовані відповіді, розяснення.

 

 

[повернутись