Державний комітет телебачення і радіомовлення України
[повернутись

Стартувала друга інформаційна кампанія про переваги євроінтеграційного курсу України
16.11.2021 | 12:45 | Управління з питань телебачення і радіомовлення, європейської та євроатлантичної інтеграції

Описание: C:\Users\User\Desktop\IMG-20211110-WA0003.jpg

15 листопада в Україні в рамках концепції EUКраїна стартувала друга інформаційна кампанія, яка роз’яснюватиме зв’язок між реформами, виконанням Угоди про асоціацію та позитивними змінами в житті громадян України.

 

Проєкт реалізує Держкомтелерадіо в партнерстві з Офісом Віцепрем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом Європейського Союзу Association4U.

За результатами тендерних закупівель через Prozorro виконавцем інформаційної кампанії визначена ГО «Київський прес-клуб». Мета кампанії - на прикладах результатів впровадження реформ в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС підвищити обізнаність українців про можливості та перспективи, які відкриває євроінтеграція. 

Кампанія розрахована на жителів шести південно-східних областей України - Одеської, Миколаївської, Херсонської, Харківської, підконтрольних Україні територій Донецької та Луганської областей. В межах кампанії заплановано розміщення інформаційних матеріалів на наступних каналах: 9 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах, основні з яких - ТРК Україна, Інтер; 10  радіороликів на 4 національних радіостанціях, основні з яких - Хіт FM, радіо Roks, Наше радіо; 9 відеороликів, а також 22 анімованих банери у найпопулярніших месенджерах України, а саме Viber, Telegram, Facebook Messenger з геолокацією на шість південно-східних областей України;  22 сюжети на 200 носіях зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України; 1 cюжет внутрішньої реклами. 

Передбачається, що цією інформаційною кампанією буде охоплено до 10 мільйонів громадян.

Більше про EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням https://association4u.in.ua/

 

 

 

[повернутись