Головна сторінка 21 квітня 2019
українська росiйська англiйська

Пошук

по сайту по новинах
 розширений пошук »
Розсилка новин
Вакансії
Зворотний зв'язок
Мапа сайту
« Квітень 2019
пн вт ср чт пт сб нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
початок діапазону
дд мм рр
кінець діапазону
дд мм рр
[Показати]

Зв'язки з регіонами  »  Інформаційна карта областей (регіонів)


Місто Київ
28.11.2012 | 15:30 | Департамент інформаційної політики версія для друку

Місто Київ

 

Аналіз інформаційного простору (станом на 25.05.2012 р.)

 

І. Телебачення і радіомовлення

 

1.1. Телебачення

 

У місті Києві зареєстровано 175 телерадіоорганізацій. За останній час Державний реєстр телерадіоорганізацій України по м. Києву збільшився на 32 суб’єкта (21 компанія отримала ліцензії, 11 компаній з регіонів переоформили діючі ліцензії, зареєструвавшись у Києві).

Впродовж 2011 року столичним телерадіоорганізаціям видано 56 ліцензій на мовлення (з них: 13 - на супутникове телевізійне мовлення, 5 - на ефірне телевізійне мовлення, 31 - на цифровий стандарт DVB-T2, 7 - на ефірне радіомовлення). 17-ти телерадіокомпаніям продовжено дію ліцензії у зв’язку з закінченням встановленого терміну.

Також протягом 2011 року видано 21 ліцензію провайдера програмної послуги в тому числі 3 - на кабельне мовлення.

Всього ефірне телемовлення здійснюють 14 загальнонаціональних, 5 регіональних та 5 місцевих телекомпаній; ефірне радіомовлення здійснюють 13 загальнонаціональних, 10 регіональних та 37 місцевих радіокомпаній.

Після впровадження цифрового стандарту DBV-T2 кількість загальнонаціональних мовників збільшилася вдвічі і на даний час складає 30 телеорганізацій.

Надання послуг з розповсюдження телепрограм у кабельних мережах здійснюють 7 підприємств, у тому числі 3 провайдери програмної послуги. Ліцензіями на багатоканальне телемовлення володіють 22 компанії.

Супутникове мовлення здійснюють 78 телерадіо­організацій.

Діяльність провайдерів програмної послуги провадить 41 компанія, з них 8 - поза межами Києва.

Характерною особливістю для Києва, є те, що певна кількість компаній, володіючи ліцензіями на мовлення або провайдера програмної послуги, здійснюють діяльність виключно поза межами міста.

Проводове мовлення здійснюють Національна радіокомпанія України та Київська державна регіональна телерадіокомпанія.

 Київська міська державна адміністрація активно співпрацює з Національною радою України з питань телебачення та радіомовлення у сфері розвитку телерадіоінформаційного простору столиці.

 

1.2. Телеканал «Київ»

 

З березня 2012 року розпочалася повна модернізація технічної бази телеканалу та перехід на цифрове мовлення.

Так, канал «Київ» перший серед каналів поетапно змінює стандартну плазмову відеостінку на технологію рідких кристалів. Співробітники каналу працюватимуть у такому ж якісному ньюзрумі, як на Euronews.

Завдяки новій техніці став можливим запуск чотирьох нових проектів. Вони в ефірі з 6 березня поточного року по буднях о 21:25. Дві програми - про історію Києва, зокрема «Прогулянки містом» та «Київські історії». Ще дві - «Зроблено в Києві» та «Нова адреса».

Серед новинок - ток-шоу «Київське Віче», де в центрі уваги перебуватимуть насамперед кияни та їх проблеми. З мешканцями столиці, експертами та чиновниками обговорюватимуться актуальні проблеми столиці.

 

2.1. Радіомовлення

 

«Радіо Київ 98 fm» - міська радіостанція в Києві, яка входить у першу десятку найкращих радіостанцій міста. Серед 31 радіостанції «Радіо Київ» - на 7-й позиції у рейтингу, а серед аудиторії 35+ - на 4-й (дані компанії GFK).

Радіо Київ поступається лише мережевим радіостанціям, серед локальних - «Радіо Київ» на першому місці. Аудиторія «Радіо Київ» - це дорослі кияни (35+), які цікавляться життям міста, є соціально активними, поважають сімейні цінності та традиції.

Новини про життя міста в ефірі кожні 30 хвилин. У випусках представлені інформаційні і соціальні проекти.

 

Інформаційні проекти:

 

«Спікер тайм» - інтерв’ю з представниками місцевої влади, митцями, спортсменами тощо.

«Формула здоров’я» - інтерв’ю з лікарями, провізорами, дієтологами, психологами тощо.

«Євро тайм» - усе про підготовку та проведення Євро 2012 (спільно із управлінням з питань підготовки до Євро).

«Авто тайм» - поради автомобілістам (спільно з КК «Київавтодор»).

«Щоденник київського дачника» - про сад та город.

«Закохані у Київ» - про історичні місця та мальовничі куточки Києва.

 

Соціальні проекти:

 

«У місті як вдома» - про правила поведінки у місті (спільно із управлінням благоустрою, КП «Київзеленбуд», КП «Плесо», КК «Київавтодор», КП  Київкомунсервіс).

«Паркуємось без проблем» - правила паркування у місті (спільно з КП Київпарктранссервіс).

 

Розважальні програми:

 

«Перша міська служба привітань» - програма привітань, у якій беруть участь працівники комунальних служб міста.

В ефірі Радіо Київ кожні 15 хвилин розміщуються короткі пізнавальні повідомлення про сучасне життя міста та його історію. Систематично створюються соціальні ролики.

 

3. Дотримання законодавства про рекламу та вживання мов в інформаційній діяльності телерадіоорганізацій

 

Телекомпанія «Київ» та радіостанція «Голос Києва» забезпечують виконання та дотримуються основних вимог Закону України «Про рекламу». Рекламні блоки ідентифіковані; мова реклами - українська; час мовлення, відведений на рекламну інформацію, не перевищує дозволених норм; транслюється соціальна реклама; прихована реклама в теле- та радіоефірі відсутня.

 

4. Проблемні питання, що потребують нагального вирішення

 

Існує нагальна потребує у якнайшвидшому впровадженні новітніх технологій в галузі телерадіомовлення, підвищенні кваліфікації редакторів та творчих працівників комунальних засобів масової інформації.

 

ІІ. Видавнича справа та преса

 

1.Книговидання та книгорозповсюдження

 

На сьогодні в місті зареєстровано 639 суб’єктів видавничої діяльності. З них 151 видавництво, яке видало 10 і більше книг. У 2011 році загальна кількість друкованих видань в Києві становила 7185 друк. од. або 18291,9 тис. прим. (тираж); в 2010 ж році ці показники становили 6989 друк. од. (16733,4 тис. прим.), зазначене свідчить про тенденцію до збільшення випуску друкованих видань.

До лідерів книготорговельної мережі міста належать книгарні «Є», «Читайгород» («Логос-Транс), «Книжковий супермаркет», «Емпік», «Джерела-М». Активно розвивається мережа «Клуб Сімейного Дозвілля».

Міська влада вживає заходів для поліпшення стану справ у сфері книговидання та книгорозповсюдження. Так, налагоджено співпрацю з Київською організацією Національної спілки письменників України, яка підготувала тематичний план видання художньої літератури.

 

2. Періодичні друковані засоби масової інформації

 

Загальна кількість зареєстрованих друкованих засобів масової інформації з 2006 – 2012 роки у м. Києві становить 333 одиниці.

 

За видами видань: 

газет – 232;

журналів – 101.

 

За мовою видань:

 

українською – 80;

російською – 34;

російською та українською – 169;

українською та іншими – 41;

російською та іншими – 7;

мовами нацменшин – 2.

Серед міських друкованих засобів масової інформації функціонують два комунальні видання засновані Київською міською радою, це КП «Редакція газети «Хрещатик» та КП «Редакція газети «Вечірній Київ».

Кожного року на підтримку комунальних видань із столичного бюджету виділяються дотації. З бюджету міста Києва в 2011 році на друковані комунальні ЗМІ було виділено понад 8 млн. грн. 

 

3. Інтернет-ресурси

 

З травня 2012 року  відбулося оновлення офіційного веб-порталу Київської міської влади. Наразі його перейменовано у офіційний Інтернет-портал Київської міської державної адміністрації, що знаходиться за адресою http://kievcity.gov.ua. Роботи щодо його інформаційного наповнення тривають.

 

ІІІ. Вжиті заходи, спрямовані на розвиток і вдосконалення місцевої інформаційної інфраструктури

У Києві постійно триває робота щодо підвищення рівня поінформованості киян про події місцевого значення. Комунальні друковані видання системно інформують про ініціативи київської влади та активно висвітлюють новини з життя столиці.

Вдосконалюється програмна сітка ТРК «Київ». Кияни мають змогу спостерігати у прямому ефірі за засіданнями Київради, колегіями Київської міської державної адміністрації та громадськими слуханнями. Звичним стало інтерактивне спілкування киян з головою Київської міської державної адміністрації О. Поповим у телепрограмі «Столиця. Підсумки тижня».

 

ІV. Сприяння висвітленню державними та комунальними засобами масової інформації офіційної точки зору вищих посадових осіб держави та позиції місцевих органів влади з питань реалізації внутрішньої та зовнішньої політики

Управлінням преси та інформації вживаються заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на отримання об’єктивної та всебічної інформації через комунальні друковані та електронні засоби масової інформації, Інтернет-ресурси.

Управління здійснює постійний моніторинг міських засобів масової інформації та електронних Інтернет-видань стосовно оприлюднення інформації, спрямованої на висвітлення реалізації соціальних ініціатив Президента України, роботи Київської міської влади.

Розповсюджуються матеріали щодо подій та заходів за участю керівників місцевих органів влади, коментарі, виступи та інтерв’ю керівників міськдержадміністрації. Відповідно до квартальних графіків проводяться прес-конференції та виступи в друкованих і електронних ЗМІ голови Київської міської державної адміністрації, його заступників, начальників управлінь та служб Київської міської державної адміністрації.

З метою формування позитивного іміджу міста Києва, забезпечення його інвестиційної привабливості на загальнодержавному рівні, управління преси та інформації забезпечує інформування громадськості стосовно роз’яснення державної політики, формування громадянської та правової культури (висвітлення в комунальних ЗМІ та на офіційному Інтернет-порталі КМДА).

Щотижня голова Київської міської державної адміністрації, його заступники та керівники структурних підрозділів міськдержадміністрації у програмі «Столиця» на телеканалі «Київ» розглядають актуальні питання соціально-економічного, суспільно-політичного розвитку тощо. Радіоверсія цієї програми виходить в ефірі радіо «Голос Києва».

 

V. Організація роботи щодо зв’язків з громадськістю та реагування на звернення громадян

Комунальні друковані ЗМІ приділяють значну увагу роботі з листами своїх читачів (у газетах запроваджено спеціальні рубрики). Для налагодження комунікаційного зв’язку між місцевими владними інституціями і громадськістю за заздалегідь оприлюдненим графіком регулярно проводяться прес-конференції і брифінги керівників та посадовців Київської міської держадміністрації.

На офіційному веб-порталі Київської міської влади функціонує рубрика «Звернення громадян». Усі звернення громадян розглядаються підрозділами Київської міської державної адміністрації згідно з повноваженнями. Громадяни отримують відповіді в електронному вигляді в цій же рубриці.

 

 

Розробник: Корпорація "Cофтлайн" (Україна) © Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Всі оголошення
15:42 (19.04.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України нагадує, що 1 травня 2019 року завершується прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності.
15:28 (19.04.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України розпочав прийом заявок на участь у Всеукраїнському конкурсі "Краща книга України"
17:55 (04.04.2019)
До відома видавців!
11:55 (28.02.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності.
10:25 (12.07.2018)
Про безкоштовний навчальний онлайн-курс "Конфлікт інтересів: треба знати!"