Телеканал «Рось»
залишається основним джерелом місцевої інформації в Черкаській області. Про
це свідчать дослідження соціологічної компанії«TNS-СОЦИС».
Так, проведене вже вдруге за рік опитування черкащан
у грудні, зафіксувало збільшення глядацької аудиторії
телеканалу на 4,7 %.
За результати дослідження проведеними у
серпні 2011 року 53,5% мешканців Черкаської області отримували інформацію про
місцеві події завдяки телерадіопрограмОДТРК «Рось». В грудні цього року цей відсоток збільшилася
до 58, 2%.
Серед нововведень, які в певній мірі вплинули підвищення популярності
державного телеканалу - вихід новин із супроперекладом,
запуск он-лайн мовлення. А це означає, що телеканал почали дивитися люди із
вадами слуху та глядачі, що користуються виключно інтернетом.
Звичайно, збільшенню популярності телеканалу сприяла і трансляція
фінального етапу мистецького шоу «Рось шукає таланти». Нагадаємо, що за даними компанії з
маркетингових та соціальних досліджень «GfKUkraine», в листопаді рейтинг перегляду мистецького проекту «Рось шукаєталанти», перевищив рейтинг перегляду програм
всеукраїнських телеканалів, серед яких Інтер, ICTV, Новий канал та Перший національний.
Крім того, за даними
соціологічних досліджень, в області зросла також роль інтернет-
видань як джерела місцевої інформації на 3,5 %.