Головна сторінка 21 квітня 2019
українська росiйська англiйська

Пошук

по сайту по новинах
 розширений пошук »
Розсилка новин
Вакансії
Зворотний зв'язок
Мапа сайту
« Квітень 2019
пн вт ср чт пт сб нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
початок діапазону
дд мм рр
кінець діапазону
дд мм рр
[Показати]

Архів  »  Державні закупівлі  »  Оскарження процедур державних закупівель


Порядок розгляду скарг, поданих учасниками до Національної телекомпанії України до моменту укладення договору про закупівлю
13.03.2010 | 10:36 | Сектор держзакупівель версія для друку

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом президента Національної телекомпанії України від 

« 01 » березня 2010 року № 94

 

Порядок розгляду скарг,

поданих учасниками до Національної телекомпанії України до моменту укладення договору про закупівлю

 

1. Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг, поданих учасниками до Національної телекомпанії України як замовника (даліЗамовник) до моменту укладення договору про закупівлю.

Терміни, що вживаються в цьому Порядку, мають значення, наведені в Положенні про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 року №  921 (зі змінами) (даліПоложення).

2. Будь-який учасник процедури закупівлі (даліУчасник), який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків унаслідок порушення тендерним комітетом Національної телекомпанії України (даліТендерний комітет НТКУ) процедур закупівель, установлених Положенням, може оскаржити дії, рішення, бездіяльність Тендерного комітету НТКУ.

Об'єктом оскарження не може бути:

зроблений Тендерним комітетом НТКУ вибір процедури закупівлі;

рішення Тендерного комітету НТКУ про відхилення усіх тендерних пропозицій.

3. Днем отримання скарги вважається день реєстрації скарги в НТКУ.

4. Скарга залишається без розгляду, про що Тендерний комітет НТКУ повідомляє Учасника протягом 5 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення, у разі, якщо:

скарга подана особою, яка не є Учасником процедури закупівлі за предметом закупівлі або частиною (частинами) предмета закупівлі, щодо якого (яких) подана скарга;

об'єктом оскарження є зроблений Тендерним комітетом НТКУ вибір процедури закупівлі або рішення Тендерного комітету НТКУ про відхилення всіх тендерних пропозицій;

Тендерний комітет НТКУ застосовує абзац перший пункту 6 цього Порядку;

письмово відкликано скаргу Учасником, подану до Тендерного комітету НТКУ.

5. Рішення про залишення скарги без розгляду оформлюється протоколом засідання Тендерного комітету НТКУ.

6. Тендерний комітет НТКУ може не розглядати скаргу, якщо вона була подана пізніше, ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.

Днем настання підстави для подання скарги вважається день  допущення Тендерним комітетом НТКУ порушення процедури закупівлі.

7. У разі якщо на день отримання Тендерним комітетом НТКУ скарги укладено договір про закупівлю, Тендерний комітет НТКУ не приймає рішення за даною скаргою, про що повідомляє Учасника протягом 5 робочих днів листом за підписом голови Тендерного комітету або заступника голови, який виконує його обов`язки.

8. У разі подання скарги відповідно до пункту 86 Положення Тендерний комітет НТКУ зупиняє процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати отримання скарги НТКУ, про що повідомляє протягом одного робочого дня Державне казначейство (обслуговуючий банк). Датою зупинення процедури закупівлі вважається дата прийняття Тендерним комітетом НТКУ рішення про зупинення процедури закупівлі, яке оформлюється протоколом засідання Тендерного комітету НТКУ. Після закінчення зазначеного строку Тендерний комітет НТКУ має право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли Тендерний комітет НТКУ прийняв за результатами розгляду скарги рішення, що унеможливлює проведення процедури закупівлі.

9. Тендерний комітет НТКУ не пізніше п'яти робочих днів після отримання скарги повідомляє Учасника, який подав скаргу, Учасника-переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.

10. Тендерний комітет НТКУ за відсутності підстав залишення скарги без розгляду та/або підстав неприйняття рішення за скаргою приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:

у разі якщо скаргу не задоволено – причини прийняття такого рішення;

у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково – заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.

Рішення за результатами розгляду скарги оформлюється протоколом засідання Тендерного комітету НТКУ та надсилається уповноваженому органу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

11. Примірник рішення за результатами розгляду скарги Тендерний комітет НТКУ протягом п'яти робочих днів з дня його прийняття надсилає Учаснику, який подав скаргу, і Державному казначейству (обслуговуючому банку).

12. Рішення Тендерного комітету НТКУ щодо розгляду скарг можуть бути оскаржені в суді в установленому порядку.

 

Розробник: Корпорація "Cофтлайн" (Україна) © Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Всі оголошення
15:42 (19.04.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України нагадує, що 1 травня 2019 року завершується прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності.
15:28 (19.04.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України розпочав прийом заявок на участь у Всеукраїнському конкурсі "Краща книга України"
17:55 (04.04.2019)
До відома видавців!
11:55 (28.02.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності.
10:25 (12.07.2018)
Про безкоштовний навчальний онлайн-курс "Конфлікт інтересів: треба знати!"