Головна сторінка 20 лютого 2019
українська росiйська англiйська

Пошук

по сайту по новинах
 розширений пошук »
Розсилка новин
Вакансії
Зворотний зв'язок
Мапа сайту
« Лютий 2019
пн вт ср чт пт сб нд
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      
початок діапазону
дд мм рр
кінець діапазону
дд мм рр
[Показати]

Архів  »  Державні закупівлі  »  Оскарження процедур державних закупівель


Порядок розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладання договору про закупівлю
21.01.2010 | 12:14 | Сектор державних закупівель версія для друку

ЗАТВЕРДЖУЮ:

Генеральний директор

ДО ЛОДТРК

___________Р.В.Мірошник

«___»________2010р.

 

 

 

Порядок

розгляду скарг, поданих учасниками

до моменту укладання договору про закупівлю

 

1.         Цей порядок визначає  процедуру розгляду скарг тендерним комітетом  Державної організації Луганської обласної державної телерадіокомпанії (далі – замовник), поданих учасниками до моменту укладання договору про закупівлю.

2.         Будь-який учасник процедури закупівлі (далі - учасник), який вважає, що він зазнав або може зазнати збитків унаслідок порушення замовником процедур закупівель, встановлених Положенням про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921 (зі змінами), може оскаржити рішення, дії або бездіяльність замовника відповідно до цього Порядку.

Днем настання підстави для подання скарги вважається день допущення замовником порушення процедури закупівлі.

Тендерний комітет може не розглядати скаргу, якщо вона подана пізніше ніж протягом 15 календарних днів з дня настання підстави для її подання.

Якщо оскаржується кілька дій або бездіяльності замовника, то строк подання скарги відраховується від дати останньої за часом такої  дії  або бездіяльності. 

У  разі  коли на день надходження скарги укладено договір  про закупівлю,  тендерний комітет ДО ЛОДТРК  не  приймає  рішення  за  даною скаргою,  про  що  скаржник повідомляється листом протягом трьох робочих днів з дня надходження скарги.

Договір про закупівлю, укладений у період зупинення процедури закупівлі у зв'язку з поданням скарги, визнається недійсним відповідно до діючого законодавства.

3.         Об'єктом оскарження не може бути:

зроблений замовником вибір процедури закупівлі;

рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій.

4.         Скарга повинна бути викладена українською мовою і оформляється:

учасником - юридичною особою: на бланку, за підписом уповноваженої особи, та скріплюється печаткою юридичної особи;

учасником - фізичною особою: за підписом учасника або уповноваженої ним особи.

5.         Скарга повинна містити:

а) відомості про учасника: найменування, місцезнаходження, телефони - для юридичних осіб; прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання - для фізичних осіб;

б) відомості про процедуру закупівлі: вид процедури, предмет закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;

в) викладення змісту підстав, у зв'язку з якими вона подається;

ґ) інформацію, у тому числі документи (за наявності), що підтверджують порушення замовником процедур закупівель;

д) номер оголошення та номер інформаційного бюлетеня «Вісник державних закупівель», у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до законодавства;

е) копію довідки про включення учасника до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України - для юридичних осіб - резидентів (для нерезидентів указується країна реєстрації, а замість ідентифікаційного коду за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України указується ідентифікаційний код із легалізованого витягу з торговельного, банківського чи судового реєстру або реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи);

є) документ, що підтверджує подання учасником тендерної (цінової) пропозиції;

ж) вимоги скарги;

з) найменування органу казначейства (обслуговуючого банку) за наявності інформації про нього в учасника, який подає скаргу.

6.         Учасник процедур державних закупівель має право включати до скарги й іншу інформацію, що стосується предмета скарги.

 

Оформлена скарга скріплюється швидкозшивачем з нанесенням на титульному аркуші дати та вихідного номера скарги (у разі його присвоєння). Усі копії документів, що додаються до скарги, завіряються печаткою учасника, який подав скаргу, якщо учасник є юридичною особою.

7. Днем надходження скарги вважається день її реєстрації  як  вхідної  кореспонденції.  Голова  (заступник голови) та секретар тендерного  комітету  повинні  бути  негайно  проінформовані про   надходження  скарги. 

8.         У разі надходження  скарги замовник зупиняє процедуру закупівлі на строк, який не може перевищувати 20 робочих днів, про що повідомляється протягом одного робочого дня Державне казначейство (обслуговуючий банк). Датою зупинення  процедури закупівлі вважається дата  прийняття  замовником рішення про зупинення  процедури закупівлі. Після закінчення строку замовник має  право продовжити відповідну процедуру закупівлі, крім випадку, коли уповноважений орган прийняв в установлений строк рішення про відміну торгів або визнання результатів торгів недійсними.

9.         У разі відсутності підстав для повернення  скарги  без розгляду, замовник повинен не пізніше п’яти робочих днів  після отримання скарги повідомити  учасника, який подав скаргу, а також учасника переможця процедури закупівлі про її зміст, час і місце розгляду. Під час розгляду скарги  на засіданні тендерного  комітету зазначені особи мають право взяти участь у її розгляді.

Відсутність на засіданні скаржника,  уповноважених  представників  інших учасників процедур державних закупівель,  яких стосується ця  скарга,  не  може  бути підставою для  непроведення  засідання  або його відкладення,  не перешкоджає і не впливає  на  прийняте  за  результатами  розгляду скарги рішення.

10.       Якщо скаргу  не  врегульовано  шляхом  переговорів  на підставі  взаємної згоди, замовник приймає протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги обґрунтоване рішення, в якому  зазначаються:

- у разі, якщо скаргу не задоволено, - причини прийняття такого рішення;

- у разі,  якщо  скаргу  задоволено  повністю  або частково,  - заходи, що вживатимуться для врегулювання конфлікту.

11. Примірник рішення тендерного комітету про результати розгляду скарги або про повернення скарги без розгляду надається скаржнику та уповноваженому органу протягом п’яти робочих  днів  з  дня його прийняття.

12. Скарга залишається без рогляду  у разі, коли:

- подана з порушенням вимог пункту 5  цього Порядку;

- зміст не відповідає пункту 6 цього Порядку;

-об'єктом оскарження є зроблений замовником вибір процедури закупівлі або рішення замовника про відхилення всіх тендерних пропозицій;

- у разі відкликання скарги учасником.

 

У разі відкликання учасником скарги будь-які наступні скарги того самого учасника до того самого замовника з того самого предмета оскарження в подальшому до розгляду не приймаються.

 

 

Голова тендерного комітету                                      В.О.Вєровський

 

Розробник: Корпорація "Cофтлайн" (Україна) © Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Всі оголошення
17:23 (19.02.2019)
21 лютого 2019 р. о 12. 00 у Бабиному Яру біля пам'ятника Олені Телізі та Пам'ятного хреста, встановленого на її честь, відбудеться вшанування пам'яті видатної української поетеси, публіциста, літературного критика та громадської діячки Олени Теліги.
09:58 (19.02.2019)
Держкомтелерадіо оголошує про початок прийому документів від інститутів громадянського суспільства для участі в установчих зборах для формування нового складу громадської ради при Держкомтелерадіо.
16:49 (08.02.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державних службовців категорії "В"
14:17 (25.01.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державних службовців категорії "Б"
14:42 (29.12.2018)
У Держкомтелерадіо розпочала діяти гаряча телефонна лінія для редакцій, які не закінчили процес реформування. Свої питання ви можете поставити за тел. (044) 278-86-96. Консультативна гаряча лінія працює у робочі дні з 09.00 до 18.00. У п'ятницю - до 16.45.
14:56 (01.11.2018)
До уваги суб'єктів декларування!
10:25 (12.07.2018)
Про безкоштовний навчальний онлайн-курс "Конфлікт інтересів: треба знати!"