
|
15 листопада в Україні
в рамках концепції EUКраїна стартувала друга інформаційна кампанія, яка
роз’яснюватиме зв’язок між реформами, виконанням Угоди про асоціацію та
позитивними змінами в житті громадян України.
|
Проєкт реалізує Держкомтелерадіо в партнерстві з Офісом Віцепрем’єр-міністра
України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом
Європейського Союзу Association4U.
За результатами
тендерних закупівель через Prozorro
виконавцем інформаційної кампанії визначена ГО «Київський прес-клуб». Мета кампанії - на прикладах
результатів впровадження реформ в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС
підвищити обізнаність українців про можливості та перспективи, які відкриває
євроінтеграція.
Кампанія розрахована на
жителів шести південно-східних областей України - Одеської, Миколаївської,
Херсонської, Харківської, підконтрольних Україні територій Донецької та
Луганської областей. В межах кампанії заплановано розміщення інформаційних
матеріалів на наступних каналах: 9 телевізійних роликів на 11 національних
телеканалах, основні з яких - ТРК Україна, Інтер; 10 радіороликів
на 4 національних радіостанціях, основні з яких - Хіт FM, радіо Roks, Наше радіо; 9 відеороликів, а також 22 анімованих банери у найпопулярніших месенджерах
України, а саме Viber, Telegram,
Facebook Messenger з геолокацією
на шість південно-східних областей України; 22 сюжети на 200 носіях
зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України; 1 cюжет внутрішньої
реклами.
Передбачається,
що цією інформаційною кампанією буде охоплено до 10 мільйонів громадян.
Більше про EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за
посиланням https://association4u.in.ua/