№ з/п
|
Зміст заходів
|
Термін виконання
|
Відповідальні виконавці
|
1.
|
Вивчити можливість доопрацювання реєстраційної
картки звернень громадян в частині зазначення кількості днів, за які
відпрацьовано звернення
|
січень 2019 року
|
адміністративно-господарське управління
|
2.
|
Розмістити у приміщенні, в якому проводиться
особистий прийом громадян, (к. 709) зразки оформлення звернень та інших
документів, відомостей про посадових та службових осіб, які ведуть особистий
прийом, місце і час прийому, місцезнаходження відповідних структурних
підрозділів, контактні телефони тощо
|
січень 2019 року
|
адміністративно-господарське управління
|
3.
|
Створити телефонну «гарячу лінію» для прийому
усних звернень громадян; затвердити графік її роботи та зразок для оформлення
усних звернень громадян; розмістити інформацію про роботу телефонної «гарячої
лінії» на офіційному веб-сайті Держкомтелерадіо
|
січень 2019 року
|
сектор консультацій з громадськістю та взаємодії
із ЗМІ
|
4.
|
Проводити аналіз звернень громадян щодо
виявлення найбільш актуальних
проблем, причин,
що зумовлюють надходження повторних звернень та подавати сектору
контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України,
Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України пропозиції стосовно шляхів
їх розв'язання
з метою підготовки щопіврічної
доповіді Кабінету Міністрів України та Адміністрації Президента України про
стан роботи із зверненнями громадян у Держкомтелерадіо
|
щопівроку
до 5 липня
та 15 січня
|
самостійні структурні підрозділи
|
5.
|
Проводити аналіз пропозицій громадян на предмет
їх цінності, та забезпечити зберігання
найцінніших з них відповідно до вимог до абзацу четвертого п. 9
Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і
місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в
установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової
інформації
|
постійно
|
адміністративно-господарське управління
|
6.
|
Забезпечити розгляд питання роботи із зверненнями
громадян на розширеному засідання колегії за підсумками роботи
Держкомтелерадіо за відповідний рік
|
щороку
|
управління розвитку інформаційної сфери
сектор контролю та перевірки виконання актів і
доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів
України
|
7.
|
Передбачати завдання щодо вдосконалення роботи із зверненнями громадян
у Плані роботи Держкомтелерадіо на відповідний рік
|
постійно
|
адміністративно-господарське управління
|
8.
|
Розмістити у рубриці «Звернення громадян»
офіційного веб-сайту Держкомтелерадіо роз’яснення
щодо порядку класифікації звернень (пропозиції, заяви, скарги), порядку
подання електронного звернення, інформацією про приймальню громадян
|
лютий
2019 року
|
сектор консультацій з громадськістю та взаємодії
із ЗМІ
сектор контролю та перевірки виконання актів і
доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів
України
|
9.
|
Провести нараду для державних службовців, які
займаються опрацюванням звернень громадян, з питань виконання рекомендацій за
результатами проведення перевірки та оцінювання рівня організації роботи із
зверненнями громадян у Держкомтелерадіо
|
лютий
2019 року
|
сектор контролю та перевірки виконання актів і
доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів
України
юридичний відділ
|