Головна сторінка 17 лютого 2019
українська росiйська англiйська

Пошук

по сайту по новинах
 розширений пошук »
Розсилка новин
Вакансії
Зворотний зв'язок
Мапа сайту
« Лютий 2019
пн вт ср чт пт сб нд
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      
початок діапазону
дд мм рр
кінець діапазону
дд мм рр
[Показати]

Каталог послуг  »  Накази, розпорядження про надання адміністративних послуг


Наказ Держкомтелерадіо від 12.04.2013 № 76 "Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг"
16.04.2013 | 12:20 | департамент інформаційної політики версія для друку

 

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ

 

ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ

 

Н А К А З

 

 

12 квітня 2013 року       м. Київ                            76

 

 

 

 

Про затвердження інформаційних

та технологічних карток

адміністративних послуг

 

Відповідно до статті 8 Закону України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги»

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, що надаються Державним комітетом телебачення і радіомовлення України, що додаються.

2. Департаменту інформаційної політики (Червак Б.О.) разом з департаментом видавничої справи і преси (Кононенко О.А.) оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті Держкомтелерадіо України.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України Мураховського А.Л.

 

 

Голова

Держкомтелерадіо України                  О.В. Курдінович

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до наказу Державного комітету

телебачення і радіомовлення України

12 квітня 2013 року № 76

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

надання адміністративної послуги

з внесення суб’єкта видавничої справи

до Державного реєстру видавців, виготівників

і розповсюджувачів видавничої продукції

 

1. Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса веб-сайту)

 

Державний комітет телебачення і радіомовлення України (далі – Держкомтелерадіо України).

Адреса: 01001, м. Київ, вул. Прорізна, 2.

Телефон: (044) 279-51-56.

Офіційний веб-сайт

Держкомтелерадіо України: www.comin.gov.ua.

Електронна адреса: oksana-zmi@comin.gov.ua;  bob@comin.gov.ua; irina@comin.gov.ua

 

Понеділок – четвер: з 9.00 до 13.00 та

з 13.45 до 18.00;

п’ятниця: з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.45.

 

2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, інформація про умови та підстави отримання адміністративної послуги

 

Відповідно до пункту 3 Положення про Державний реєстр видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.09.1998 № 1540 (далі – Положення), внесення суб'єктів видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції (далі – Державний реєстр) здійснюється на підставі заяви, підписаної уповноваженою на те особою, що подається до Держкомтелерадіо України та оформлюється відповідно до пункту 4 Положення.

Відповідно до пункту 5 Положення до заяви про внесення суб'єкта видавничої справи до Державного реєстру додаються:

нотаріально засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності;

нотаріально засвідчені копії установчих документів (статут, положення, якими передбачено провадження видавничої діяльності, виготовлення та розповсюдження видавничої продукції, установчий договір);

передбачувані дані про річний обсяг випуску, виготовлення та розповсюдження видавничої продукції, зокрема для:

видавничої діяльності – навести перелік або вказати кількість і тематику неперіодичних видань, що готуються до випуску; виготовлення видавничої продукції – вказати, яку видавничу продукцію планується тиражувати на власному обладнанні (свої видання та (або) замовлення інших видавців) і на яку суму; розповсюдження видавничої продукції – вказати видавців, неперіодичні видання яких планується розповсюджувати.

 

3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Адміністративна послуга надається на платній основі. Реєстраційний збір відповідно до Положення складає:

за внесення суб'єкта видавничої справи до Державного реєстру – 25 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

за видачу дубліката Свідоцтва – 20 відсотків суми реєстраційного збору;

за видачу нового Свідоцтва (при внесенні змін до Державного реєстру) – 50 відсотків суми реєстраційного збору.

Виключення суб’єкта видавничої справи з Державного реєстру здійснюється безоплатно.

 

4. Строк надання адміністративної послуги

Строк надання адміністративної послуги (або відмови у її наданні) становить 30 календарних днів від дня надходження заяви до Держкомтелерадіо України.

 

5. Результат надання адміністративної послуги

За результатами розгляду заяви Держкомтелерадіо України, що вносить суб'єктів видавничої справи до Державного реєстру, приймає рішення про:

внесення до Державного реєстру;

припинення розгляду заяви;

відмову у внесенні суб'єкта видавничої справи до Державного реєстру.

За результатами розгляду документів видається Свідоцтво про внесення до Державного реєстру.

 

6. Можливі способи отримання відповіді (результату)

 

Про прийняте рішення заявник повідомляється письмово.

7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закон України «Про видавничу справу», постанова Кабінету Міністрів України від 28.09.1998 № 1540 «Про Державний реєстр видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції».

 

 

Додаток 2

до наказу Державного комітету

телебачення і радіомовлення України

    12 квітня 2013 року № 76

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з надання довідки

про випуск та/або розповсюдження

не менше 50 відсотків книжкової продукції

державною мовою Державним комітетом

телебачення і радіомовлення України

 

1. Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса           веб-сайту)

 

Державний комітет телебачення і радіомовлення України (далі – Держкомтелерадіо України).

Адреса: 01001, м. Київ, вул. Прорізна, 2.

Телефон: (044) 278-82-27.

Факс: (044) 278-87-56.

 

Офіційний веб-сайт

Держкомтелерадіо України: www.comin.gov.ua.

Електронна адреса: kniga@comin.gov.ua .

 

Понеділок – четвер: з 9.00 до 13.00

та з 13.45 до 18.00;

п’ятниця: з 9.00 до 13.00

та з 13.45 до 16.45.

 

2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, інформація про умови та підстави отримання адміністративної послуги

 

Для отримання адміністративної послуги до Держкомтелерадіо України подаються:

– заява;

– копія свідоцтва про внесення суб’єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції, а підприємству книгорозповсюдження завірені підписом керівника відомості про наявність у продажу на момент подання заяви не менше як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою.

 

3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Адміністративна послуга надається безоплатно

4. Строк надання адміністративної послуги

Строк надання адміністративної послуги (або відмови у її наданні) становить 15 днів з дня надходження заяви до Держкомтелерадіо України.

 

5. Результат надання адміністративної послуги

Одержувач отримує Довідку про випуск та/або розповсюдження на менше як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою.

 

6. Можливі способи отримання відповіді (результату)

Держкомтелерадіо України повідомляє заявника про результати розгляду у письмовій формі або за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

 

7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закон України «Про оренду державного та комунального майна»;

постанова Кабінету Міністрів України від 17.06.2009 № 597 «Про затвердження Порядку визначення обсягу книжкової продукції державною мовою, підготовка, випуск та/або розповсюдження якої здійснюються вітчизняними видавництвами і підприємствами розповсюдження книжкової продукції, для укладення договорів оренди приміщень».

 

 

 

 

 

Додаток 3

до наказу Державного комітету

телебачення і радіомовлення України

     12 квітня 2013 року № 76

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

надання адміністративної послуги

з оформлення подання

Держкомтелерадіо України

для видачі посвідки на тимчасове проживання в Україні

працівників іноземних засобів масової інформації

 

1. Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та веб-сайту)

Державний комітет телебачення і радіомовлення України

(далі – Держкомтелерадіо України).

Адреса: 01001, м. Київ,  вул. Прорізна, 2.

Телефон: (044) 278-83-52.

Факс: (044) 278-52-55.

Офіційний веб-сайт

Держкомтелерадіо України: www.comin.gov.ua.

Електронна адреса: mak@comin.gov.ua.

 

Понеділок – четвер: з 9.00 до 13.00

та з 13.45 до 18.00;

п’ятниця: з 9.00 до 13.00

та з 13.45 до 16.45.

 

2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, інформація про умови та підстави отримання адміністративної послуги

Відповідно до частини одинадцятої статті 5 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства» для отримання подання Держкомтелерадіо України для видачі посвідки на тимчасове проживання в Україні працівників іноземних засобів масової інформації необхідно надати звернення іноземного засобу масової інформації (на офіційному бланку, українською мовою).

У зверненні мають бути зазначені:

– повна назва засобу масової інформації, працівник якого потребує посвідку на тимчасове проживання в Україні;

– місце знаходження редакції, поштова адреса, телефони, факси та e-mail редакції;

– прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), громадянство працівника іноземного засобу масової інформації, дата, місце та рік його народження

Окрім того, до звернення іноземного засобу масової інформації додаються:

– дані паспортного документу працівника іноземного засобу масової інформації;

– дані посвідки на тимчасове проживання в Україні (за наявності).

Документи подаються до Держкомтелерадіо України особисто, через уповноважений орган чи особу або надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення в паперовому вигляді.

 

3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Адміністративна послуга надається безоплатно.

4. Строк надання адміністративної послуги

Строк надання адміністративної послуги (або відмови у її наданні) становить місяць з дати надходження звернення іноземного засобу масової інформації.

 

5. Результат надання адміністративної послуги

Подання Держкомтелерадіо України, що входить до переліку необхідних документів для видачі посвідки на тимчасове проживання в Україні працівників іноземних засобів масової інформації

 

6. Можливі способи отримання відповіді (результату)

Подання Держкомтелерадіо України в письмовій формі видається заявникові особисто або уповноваженій особі за довіреністю та (за необхідності) надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку.

 

7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закон України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства».

 

 

 

Додаток 4

до наказу Державного комітету

телебачення і радіомовлення України

    12 квітня 2013 року № 76

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

адміністративної послуги з погодження

звернення іноземного засобу масової інформації

для оформлення довгострокової візи

 

1. Суб’єкт надання адміністративної послуги (найменування, місцезнаходження, режим роботи, телефон, адреса електронної пошти та                веб-сайту

Державний комітет телебачення і радіомовлення України (далі – Держкомтелерадіо України).

Адреса: 01001, м. Київ, вул. Прорізна, 2.

Телефон: (044) 278-83-52.

Факс: (044) 278-52-55.

 

Офіційний веб-сайт

Держкомтелерадіо України: www.comin.gov.ua.

Електронна адреса: mak@comin.gov.ua.

 

Понеділок – четвер: з 9.00 до 13.00

та з 13.45 до 18.00;

п’ятниця: з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.45.

 

2. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, порядок та спосіб їх подання, інформація про умови та підстави отримання адміністративної послуги

Для отримання погодження необхідно надати звернення іноземного засобу масової інформації (на офіційному бланку редакції, українською мовою).

У зверненні мають бути зазначені:

– повна назва засобу масової інформації, працівник якого потребує оформлення довгострокової візи для в’їзду в Україну;

– місце знаходження редакції, поштова адреса, телефони, факси та e-mail редакції;

– прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), громадянство працівника іноземного ЗМІ, дата, місце та рік його народження. Окрім того, до звернення іноземного ЗМІ додаються дані паспортного документу працівника іноземного засобу масової інформації.

Документи подаються до Держкомтелерадіо України особисто, через уповноважений орган чи особу або надсилаються рекомендованим листом з описом вкладення в паперовому вигляді.

 

3. Платність або безоплатність адміністративної послуги, розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Адміністративна послуга надається безоплатно

4. Строк надання адміністративної послуги

Строк надання адміністративної послуги (або відмови у її наданні) становить місяць з дати надходження звернення іноземного засобу масової інформації

 

5. Результат надання адміністративної послуги

Надання погодження Держкомтелерадіо України звернення іноземного засобу масової інформації, що входить до переліку необхідних документів для оформлення довгострокової візи для в’їзду в Україну працівників іноземних засобів масової інформації

 

6. Можливі способи отримання відповіді (результату)

Погодження Держкомтелерадіо України в письмовій формі видається заявникові особисто або уповноваженій особі за довіреністю та (за необхідності) надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку

 

7. Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Постанова Кабінету Міністрів України від 01.06. 2011 № 567 «Про затвердження Правил оформлення віз для в’їзду в Україну і транзитного проїзду через її територію».

 

 

 

Додаток 5

до наказу Державного комітету

телебачення і радіомовлення України

      12 квітня 2013 року № 76

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги з погодження

звернення іноземного засобу масової інформації

для оформлення довгострокової візи

 

з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

 

Строки виконання етапів

(дії, рішення)

1.

Реєстрація звернення та відповідних документів, що додаються до звернення

Начальник відділу з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики, загальний відділ адміністративно-господарського управління

В день подання звернення

2.

Опрацювання звернення, зокрема:

– розгляд звернення;

– прийняття рішення про погодження звернення іноземного засобу масової інформації для оформлення довгострокової візи його працівникам;

– розгляд та візування поданих документів;

– підготовка листа-погодження та подання його на підпис керівництву Держкомтелерадіо України;

– повідомлення заявника про результати розгляду

 

Начальник відділу з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики,

начальник юридичного відділу

Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики, юридичний відділ

Впродовж місяця з дня надходження звернення

3.

Видача погодження та його реєстрація в журналі

Начальник відділу з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

 

відділ з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

Впродовж місяця з дня надходження звернення

4.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги

Начальник відділу з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

відділ з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

В терміни, установлені Законом України «Про звернення громадян»

 

 

 

Додаток 6

до наказу Державного комітету

телебачення і радіомовлення України

   12 квітня 2013 року № 76

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги з оформлення

подання для видачі посвідки на тимчасове

проживання в Україні працівників

 іноземних засобів масової інформації

 

з/п

Етапи

опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

 

Строки виконання етапів (дії, рішення)

1.

Реєстрація звернення та відповідних документів, що додаються до звернення

Начальник відділу з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики, загальний відділ адміністративно-господарського управління

В день подання звернення

2.

Опрацювання звернення, зокрема:

– розгляд звернення;

– прийняття рішення про оформлення подання до Державної міграційної служби України;

– розгляд та візування поданих документів;

– підготовка листа-подання до Державної міграційної служби України та подання його на підпис керівництву Держкомтелерадіо України;

– повідомлення заявника про результати розгляду

Начальник відділу з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики, начальник юридичного відділу

Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики, юридичний відділ

Впродовж місяця з дня надходження звернення

3.

Видача подання та його реєстрація в журналі

Начальник відділу з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

Впродовж місяця з дня надходження звернення

4.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги

Начальник відділу з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

Відділ з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

В терміни, установлені Законом України «Про звернення громадян»

 

 

 

 

Додаток 7

до наказу Державного комітету

телебачення і радіомовлення України

   12 квітня 2013 року № 76

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги з видачі довідки

про випуск та/або розповсюдження

не менш як 50 відсотків

книжкової продукції державної мовою

 

 

з/п

 

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Структурні

підрозділи, відповідальні за етапи

(дію, рішення)

Строки виконання етапів

(дії, рішення)

1.

Реєстрація заяви та відповідних документів, що додаються до заяви

Начальник відділу книгорозпов-

сюдження та

виставок департаменту видавничої

справи і преси

 

Відділ

книгорозпов-

сюдження

та виставок департаменту видавничої

справи і преси

 

В день подання звернення

2.

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги, зокрема:

- прийняття та перевірка поданих документів щодо відповідності вимогам законодавства;

- розгляд прийнятих документів (для визначення обсягу  випущеної видавництвами книжкової продукції  державною мовою надсилається запит до Державної наукової установи «Книжкова палата України імені Івана Федорова»);

- повідомлення заявника про результати розгляду

 

Начальник відділу книгорозпов-

сюдження

та виставок департаменту видавничої

справи і преси

Відділ

книгорозпов-

сюдження

та виставок департаменту видавничої

справи і преси

Протягом 15 днів з дня надходження звернення 

3.

Видача довідки про випуск та/або розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державної мовою та реєстрація її в журналі

 

Начальник

 відділу книгорозпов-

сюдження та виставок департаменту видавничої справи і преси

Відділ

книгорозпов-

сюдження

та виставок департаменту видавничої

справи і преси

Протягом 15 днів з дня надходження звернення 

4.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги

Начальник відділу з питань взаємодії із ЗМІ та громадськістю департаменту інформаційної політики

Відділ

книгорозпов-

сюдження та виставок департаменту видавничої

справи і преси

 

В терміни, установлені Законом України «Про звернення громадян»

 

 

 

 

Додаток 8

до наказу Державного комітету

телебачення і радіомовлення України

   12 квітня 2013 року № 76

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

адміністративної послуги з внесення

суб’єкта видавничої справи

до Державного реєстру видавців,

виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Структурні підрозділи, відповідальні

за етапи

(дію, рішення)

Строки

виконання

етапів

(дії, рішення)

1.

Реєстрація заяви та відповідних документів, що додаються до заяви

Начальник відділу преси, інформагентств та державного реєстру суб’єктів видавничої справи департаменту видавничої справи і преси

 

Відділ преси, інформагентств та державного реєстру суб’єктів видавничої справи департаменту видавничої справи і преси

 

В день подання звернення

2.

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги, зокрема:

- прийняття та перевірка поданих документів щодо відповідності вимогам законодавства;

- розгляд та візування прийнятих документів юридичним відділом;

- підготовка свідоцтва про внесення суб’єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції;

- повідомлення заявника про результати розгляду

 

Начальник відділу преси, інформагентств та державного реєстру суб’єктів видавничої справи департаменту видавничої справи і преси, начальник юридичного відділу

Відділ преси, інформагентств та державного реєстру суб’єктів видавничої справи департаменту видавничої справи і преси, юридичний відділ

Впродовж місяця з дня надходження звернення

3.

Після внесення суб’єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції видається та реєструється в журналі свідоцтво

 

Начальник відділу преси, інформагентств та державного реєстру суб’єктів видавничої справи департаменту видавничої справи і преси

Відділ преси, інформагентств та державного реєстру суб’єктів видавничої справи департаменту видавничої справи і преси

Впродовж місяця з дня надходження звернення

4.

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги

Начальник відділу преси, інформагентств та державного реєстру суб’єктів видавничої справи департаменту видавничої справи і преси

Відділ преси, інформагентств та державного реєстру суб’єктів видавничої справи департаменту видавничої справи і преси, юридичний відділ

В терміни, установлені Законом України «Про звернення громадян»

 

Розробник: Корпорація "Cофтлайн" (Україна) © Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Всі оголошення
13:51 (14.02.2019)
18 лютого 2019 року в Українському національному інформаційному агентстві "Укрінформ" ( вул. Б. Хмельницького, 8/16, Київ) Глобальна мережа жінок миротворок та ВГО "Центр - Розвиток демократії" проведуть Консультацію для ЗМІ "Від національної стратегії до локальних дій" щодо виконання Резолюції Радбезу ООН 1325 "Жінки. Мир. Безпека" в Україні.
16:49 (08.02.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державних службовців категорії "В"
14:17 (25.01.2019)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України оголошує конкурс на зайняття вакантних посад державних службовців категорії "Б"
14:42 (29.12.2018)
У Держкомтелерадіо розпочала діяти гаряча телефонна лінія для редакцій, які не закінчили процес реформування. Свої питання ви можете поставити за тел. (044) 278-86-96. Консультативна гаряча лінія працює у робочі дні з 09.00 до 18.00. У п'ятницю - до 16.45.
14:56 (01.11.2018)
До уваги суб'єктів декларування!
10:25 (12.07.2018)
Про безкоштовний навчальний онлайн-курс "Конфлікт інтересів: треба знати!"