Головна сторінка 29 травня 2017
українська росiйська англiйська

Пошук

по сайту по новинах
 розширений пошук »
Розсилка новин
Вакансії
Зворотний зв'язок
Мапа сайту
« Травень 2017
пн вт ср чт пт сб нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
початок діапазону
дд мм рр
кінець діапазону
дд мм рр
[Показати]

Звернення громадян  »  Прийом громадян  »  Порядок прийому


Порядок особистого прийому громадян Головою, першим заступником та заступником Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України
11.07.2011 | 12:35 | Адміністративно-господарський департамент версія для друку

Додаток 1

до наказу Держкомтелерадіо

від  7 липня 2011 року № 169

 

 

 

Порядок

особистого прийому громадян Головою, першим заступником та заступником Голови Державного комітету

телебачення і радіомовлення України

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян Головою, першим заступником та заступником Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України (далі – керівництво, посадова особа, Держкомтелерадіо України, Комітет).

1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:

реалізація положень Закону України “Про звернення громадян” та інших законів, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;

сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до Держкомтелерадіо, відповідно до чинного законодавства.

1.3. Особистий прийом громадян керівництвом Держкомтелерадіо  України здійснюється відповідно до статті 22 Закону України “Про звернення громадян” в установленому порядку.

1.4. Прийом громадян регулярно проводиться керівництвом Комітету згідно із затвердженим Графіком особистого прийому громадян Головою, першим заступником та заступником Голови Державного комітету телебачення і радіомовлення України (далі - Графік).

Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України проводиться першочергово.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

1.5 Інформація про Порядок прийому громадян та Графік висвітлюється розміщується на веб-сайті Держкомтелерадіо та інформаційному стенді в адміністративному будинку Комітету (м. Київ, вул. Прорізна, 2).

1.6. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку.

1.7. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їх законних представників не допускаються.

1.8. Посадові особи Комітету, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України “Про звернення громадян”, “Про державну службу”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Положенням про Державний комітет телебачення і радіомовлення України, затвердженим Указом Президента України від 07.05.2011 р. № 559/2011, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.

1.9. Посадові особи Держкомтелерадіо України несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України за недотримання вимог Закону України “Про звернення громадян”.

2. Організація особистого прийому громадян

2.1. Запис громадян на особистий прийом до керівництва Комітету проводиться відповідальними працівниками, визначеними посадовими особами (далі – відповідальні працівники).

2.2. Список громадян, які виявили бажання потрапити на особистий прийом до керівництва Держкомтелерадіо України, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, змісту порушуваних питань подається відповідальними працівниками відповідно Голові Комітету, першому заступникові та заступникові Голови Комітету.

2.3. Облік особистого прийому громадян ведеться відповідальними працівниками у журналах, а письмові заяви реєструються управлінням документообігу та матеріально-технічного забезпечення за допомогою електронної системи документообігу ОРТІМА Work Flow у окремому розділі “Звернення громадян” з відміткою “Особистий прийом”.

2.4. Інформація про звернення громадян під час особистого прийому з резолюцією керівництва Комітету передається відповідальними працівниками до управління документообігу та матеріально-технічного забезпечення для реєстрації відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Державному комітеті телебачення і радіомовлення України, затвердженої наказом Держкомтелерадіо України від 27.04.2004 р. № 131 (із змінами, внесеними наказом Держкомтелерадіо України від 04.02.2009 р. № 35).

2.5. Управління документообігу та матеріально-технічного забезпечення відповідно до резолюції керівництва Комітету забезпечує направлення звернення, що подано на особистому прийомі, безпосередньо тим виконавцям, до компетенції яких належить їх розгляд і вирішення.

2.6. Консультації та роз’яснення для громадян щодо порядку вирішення порушених питань надають відповідальні працівники й управління документообігу та матеріально-технічного забезпечення.

2.7. Сектор контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України здійснює:

контроль за дотриманням визначених чинним законодавством порядку і строків розгляду звернень, прийнятих під час особистого прийому;

систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі, інформує про це на щотижневих апаратних нарадах, які проводяться керівництвом Комітету;

підготовку аналітичних інформацій про розгляд звернень з особистого прийому громадян, узагальнених висновків та пропозицій для подання Голові Комітету, включення до матеріалів колегії з питань виконавської дисципліни, розміщення на веб-сайті Комітету.

3. Здійснення особистого прийому громадян

3.1. Керівництво Комітету під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз’яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).

3.2. Для забезпечення кваліфікованого роз’яснення поставлених громадянином питань керівництво Комітету може залучати до їх розгляду працівників структурних підрозділів Держкомтелерадіо України або одержувати від них потрібну інформацію.

3.3. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви. Подана громадянином заява розглядається у порядку, встановленому для письмових звернень. Про результати розгляду громадянинові, за його бажанням, надається усна або письмова відповідь профільними структурними підрозділами Держкомтелерадіо України.

3.4. Повторний прийом громадян з питання, яке вже розглядалося керівництвом Комітету, проводиться у разі, коли питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.

У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали, надаються необхідні роз’яснення та можлива допомога.

3.5. Якщо розв’язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції Держкомтелерадіо України, посадова особа пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і по можливості сприяє в цьому (дає адресу, номер телефону тощо).

3.6. Керівництво Комітету зобов’язане забезпечити прийом усіх громадян відповідно до запису з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку Держкомтелерадіо України та визначеного Графіком часу.

3.7. За відсутності посадової особи прийом здійснює посадова особа, яка виконує її обов’язки.

3.8. Відповідь на звернення, подане під час особистого прийому, надається за підписом посадової особи, яка здійснювала цей прийом. У разі відсутності – особою, яка виконує її обов’язки.

 

 

 

 

Розробник: Корпорація "Cофтлайн" (Україна) © Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Всі оголошення
13:20 (26.05.2017)
В понеділок, 29 травня 2017 року об 11.00 у Національному прес-центрі телебачення і радіомовлення України (вул. Хрещатик, 26, 2 поверх) відбудеться чергове засідання громадської ради при Держкомтелерадіо, на якому планується обговорити проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації" щодо удосконалення механізму реформування друкованих засобів масової інформації".
11:46 (17.05.2017)
9-11 червня 2017 року Міністерство культури України, Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів і Одеська національна наукова бібліотека проводять XVIII Всеукраїнську виставку-форум "Українська книга на Одещині".
12:56 (11.05.2017)
Держкомтелерадіо оголошує прийом до 10 серпня 2017 року творів на здобуття премії імені В'ячеслава Чорновола за кращу публіцистичну роботу у галузі журналістики.
16:00 (28.04.2017)
Державний комітет телебачення і радіомовлення України оголошує конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців апарату.
12:09 (20.01.2017)
До уваги редакцій державних і комунальних друкованих ЗМІ! Просимо надати Держкомтелерадіо протягом 10 днів після перереєстрації друкованого ЗМІ копію Свідоцтва про державну реєстрацію друкованого ЗМІ.
14:38 (05.01.2017)
Стосовно набрання чинності Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження доступу на український ринок іноземної друкованої продукції антиукраїнського змісту"
15:45 (05.06.2015)
Держкомтелерадіо започатковує новий проект "Розкажи про героя", мета якого - зібрати на одній інтернет-платформі аудіовізуальні твори про події на сході України для поширення їх у ЗМІ